Praleisti turinį

Prekių garantijos

Prekių garantija

Visoms Fleksas.lt parduodamoms prekėms taikoma Lietuvos Respublikos įstatymuose numatyta teisės aktais reglamentuota garantija dėl gaminio kokybės trūkumų.

Pagal Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą, vartotojui suteikiama teisė reikalauti, kad pardavėjas nemokamai pašalintų prekės trūkumus, pakeistų prekę nauja arba grąžintų sumokėtus pinigus, jeigu per 2 metų laikotarpį paaiškėja, jog įsigyta prekė yra nekokybiška.


Svarbu žinoti:

  • Garantinis laikotarpis yra 24 mėnesiai, jei gamintojas ar tiekėjas nenurodo ilgesnio ar trumpesnio laikotarpio;
  • Garantija taikoma gamybos defektams ir kitoms kokybės problemoms, atsiradusioms ne dėl pirkėjo kaltės;
  • Norint pasinaudoti garantija, būtina pateikti pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą arba užsakymo patvirtinimą);
  • Garantija netaikoma dėl mechaninių pažeidimų, netinkamo naudojimo ar natūralaus nusidėvėjimo.

Kaip kreiptis dėl garantijos?

  1. Susisiekite su mumis el. paštu: info@fleksas.lt
  2. Aprašykite situaciją ir pridėkite prekės nuotraukas ar vaizdo įrašą (jei reikalinga);
  3. Pateikite užsakymo numerį ar sąskaitą faktūrą;
  4. Mūsų komanda per 1–2 darbo dienas įvertins situaciją ir pateiks tolimesnius žingsnius.


Mūsų tikslas – spręsti problemas greitai, skaidriai ir abipusiu pasitikėjimu. Jei turite klausimų – visuomet esame pasiruošę padėti.


 

Pristatymas

Siūlome greitas ir patikimas pristatymo galimybes, kad jūsų užsakymas pasiektų jus laiku.

Grąžinimas ir pinigų grąžinimas

Pirkite drąsiai – taikome aiškią, paprastą ir be jokių rūpesčių grąžinimo politiką.

Saugus mokėjimas

Saugūs, patikimi ir patikrinti mokėjimo būdai – jūsų ramybei.

Garantija

Atrinktiems produktams taikoma patikima ribota garantija – kokybė garantuota.

Dažniausiai užduodami klausimai

Užsakymai ir pirkimai

Grąžinimas ir prekių keitimas

Klientų aptarnavimas

I–V, 9:00–17:00

Skambinkite mums

+37067887667

Susisiekite su mumis

info@fleksas.lt